tatra banka

tatra banka agrofinancovanie

tatra banka agrofinancovanie

Nedela 08.septembra 2024, meniny má Miriama, zajtra Martina

Priemyselná komunikácia, alias Initiative Milch v Nemecku, si stanovila za cieľ posilniť imidž kravského mlieka. Kampaň "Urobme budúcnosť" vysvetľuje, ako mlieko a udržateľnosť idú ruka v ruke.

Idú mlieko a udržateľnosť ruka v ruke? Budú musieť kravy v budúcnosti zadržať dych a čo stopa CO2? Na tieto otázky odpovedá Initiative Milch alebo presnejšie tím "Let's do Zukunft". Na kanáli sociálnych médií Instagram ukazujú krátke videá a informujú o tom, ako funguje udržateľný chov dojníc.

S pomocou komunikácie v priemysle sa mlieku ako výrobku dostane väčšieho ocenenia. Formáty ako filmy, vzťahy s tlačou, príbehy, plagátové kampane a aktivity v sociálnych médiách k tomu majú prispieť. Spoločným cieľom iniciátorov (Nemeckého zväzu poľnohospodárov, Nemeckého združenia Raiffeisen a Združenia mliekarenského priemyslu) je dlhodobo udržiavať a posilňovať spoločenské schválenie výroby, spracovania mliečnych výrobkov v Nemecku. Projekt sa začal v roku 2021 a pôvodne bol navrhnutý tak, aby trval 4 roky.

 

Z Topagrar preložila a upravila Ing. Martina Gondeková, PhD., NPPC – VÚŽV Nitra

Snímky: Heil a youtube

boj za mlieko 2

 

Predplatné Agromagazínu

AGROMAGAZÍN je mesačník o ekonomike a financiách v agrosektore.

Predplaťte si časopis samostatne, alebo iný z našich časopisov a získajte ho ZADARMO.

Viac o predplatnom Agromagazínu

Ponuka našej vydavateľskej skupiny

agromagazin

pole

mechanizacia

chov