tatra banka

tatra banka agrofinancovanie

tatra banka agrofinancovanie

Nedela 08.septembra 2024, meniny má Miriama, zajtra Martina

Škótsky sektor červeného mäsa preukázal značný pokrok, vytvoril príležitosti a zvýšil svoje ambície rok po spustení päťročnej stratégie Quality Meat Scotland (QMS) – Kvalitné škótske mäso.

Predsedníčka QMS Kate Rowell, ktorá oslovila 150 hostí naprieč farmárstvom, mäsiarstvom, aukčným trhom a spracovateľskými podnikmi na svojom brífingu zdôraznila, že zapojenie a spolupráca s priemyslom rozšíri plný potenciál červeného mäsa.

Organizácia pokračuje vo svojom záväzku zvyšovať povedomie verejnosti a apetít po značkách zabezpečovania kvality, a to činnosťami, ako:

  • nový komunitný marketingový fond – spustený v máji, tento špecializovaný zdroj podporuje miestne projekty a podujatia, ktoré spájajú miestnych ľudí v Škótsku a vzdelávajú ich o výhodách začlenenia škótskeho hovädzieho, škótskeho jahňacieho a špeciálne vybraného bravčového do ich stravy.
  • veľké spotrebiteľské marketingové a reklamné kampane – v televízii, rádiu a iných médiách za posledných 12 mesiacov, ktoré oslovili milióny spotrebiteľov. To zahŕňa najnovšiu kampaň Meat & 2.0, ktorá povzbudzuje ľudí v Škótsku, aby prehodnotili tradíciu v jedení „mäso a dve zeleniny“ po tom, čo výskum odhalil, že takmer jedna tretina uvádza zlé spomienky na túto tradíciu. QMS bol tiež prvýkrát v televízii počas Vianoc a januára, čo podporilo nárast objemu a hodnoty predaja červeného mäsa v štvortýždňovom vianočnom období.
  • letná rozhlasová kampaň – vysielaná na staniciach Bauer tento rok v júni, zameraná na to, ako „urobiť z toho šumivé leto“ s výrobkami našej značky.
  • nová spotrebiteľská marketingová kampaň – spustená začiatkom jesene a ďalšie podrobnosti budú zverejnené v najbližších týždňoch.
  • vzdelávacie iniciatívy – pokračujúce zapojenie škôl, športových klubov a mládežníckych komunít do výchovy k zdraviu, pričom sa doteraz pracuje s viac ako 2000 žiakmi škôl; spolupráca s priemyslom pri budovaní iniciatívy škótskeho veľvyslanca, ktorá podporuje našu prácu na širšej reputácii v komunitách po Škótsku; rozširovanie nášho klubu Scotch Butcher's Club, podpora učňovského vzdelávania a kariéry v tomto sektore – po úspechu v Taliansku a Škótsku sa v nasledujúcich mesiacoch budú konať podujatia na ďalších kľúčových exportných trhoch.

Zdôraznila tiež spoločné obavy QMS o potrebe zachovať počty dojčiacich kráv. Ako člen škótskej skupiny Scottish Red Meat Resilience Group, QMS nedávno napísal prvému ministrovi a námestníkovi prvého ministra, v ktorom tieto obavy uviedli.

"Bolo skvelé získať podporu od prvého ministra na našom brífingu, že škótska vláda plne uznáva dôležitosť červeného mäsa pre Škótsko a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s nimi. O naše trhy súťaží mnoho iných krajín, doma aj v zámorí, ale my sme na popredných miestach. Máme vzrušujúcu, ambicióznu stratégiu, príbeh značky, ktorý sa intenzívne rozpráva a už sa objavujú nové príležitosti. Sme len na začiatku. Ako sektor červeného mäsa musíme spolupracovať, aby sa Škótsko stalo voľbou pre prémiové červené mäso,“ dodala predsedníčka.

 

Z Euromeatnews preložila a upravila Ing. Martina Gondeková, PhD., NPPC-VÚŽV Nitra

Snímka: thescottishfarmer.co.uk

 

Predplatné Agromagazínu

AGROMAGAZÍN je mesačník o ekonomike a financiách v agrosektore.

Predplaťte si časopis samostatne, alebo iný z našich časopisov a získajte ho ZADARMO.

Viac o predplatnom Agromagazínu

Ponuka našej vydavateľskej skupiny

agromagazin

pole

mechanizacia

chov