Meniny

pocasie16

                   3 dni  10 dní

 

baner-konferencia

mlieko1Poľsko propaguje mliečne produkty v Číne

Miroslav Záhradník


Poľská mliečna komora spustila v Číne propagačnú kampaň s príznačným názvom Mliečne poklady.

Podľa správ, ktoré uviedla Poľská tlačová agentúra počas marca 2018, je aktuálny projekt zameraný na zvýšenie povedomia o poľských mliečnych produktoch, vrátane ochuteného mlieka, sušeného mlieka a jogurtov. Mliečna komora označuje túto aktivitu ako pokračovanie trojročného programu zameraného na informovanie a propagovanie počas uplynulých rokov 2014 až 2017. Aktuálnym cieľom Mliečnej komory je zvýšenie akceptácie poľských produktov, budovanie vzťahov s potenciálnymi obchodnými partnermi a komunikácia vysokej úrovne štandardov produkcie mlieka a mliečnych produktov v Poľsku. Číne patrí popredné miesto v celosvetovom meradle importu mliečnych produktov. Medzi najvýznamnejšie dovozné artikle patrí maslo a sušené mlieko. Exporty mlieka a mliečnych produktov z členských krajín EÚ na domáci trh Číny zaznamenávajú v posledných rokoch významný nárast. Čína patrí zároveň k jedným z najväčších importérov poľských mliečnych produktov mimo krajín EÚ.

Zo zdrojov Xinhua preložil a upravil:

Miroslav Záhradník, NPPC-VÚŽV Nitra

Ceny na burze MATIF sú v EUR/t a ceny na burze CBoT v UScent/bušel

naj agromanazer 2018

najstroj-2019

najnaj-d1
naj-ch1

euralis_dec18

banner-lemken-rubin10

banner-pottinger

Ponuka našej vydavateľskej skupiny

 

agromagazin

pole

mechanizacia

chov